Zit iets aparts in de smaak wat ik niet kan benoemen. Des tiers approuvés ont également recours à ces outils dans le cadre de notre affichage d’annonces. In 1886 werd door oprichter William Grant, ondersteund door zijn zeven zoons en twee dochters, gestart met de bouw van zijn distilleerderij. Lees meer over retourneren & ontbinden, leuke middenklasser voor de lekkere momenten Soepele afronk. c'etait un cadeau et personnellement je ne l'ai pas gouté,mais la personne qui l'a reçu était ravi.je recommande ce produit. Ik heb ook de 21y. Ook de lange afdronk is geweldig ! Ik kan hem elke beginnende whisky drinker of single malt liefhebbers die niet te veel geld uit willen geven aanraden. De Glenfiddich 18 Years Old is een zeldzame malt, gemaakt voor de kenner. Zachte, ronde smaak, fluweel, makkelijk drinkbaar, subtiel en elegant, vijgentonen. Echter, omdat producten regelmatig worden verbeterd, kan productinformatie zoals ingredienten, voedingswaarden, dieët of allergie-informatie geregeld veranderen. Glenfiddich logo (deer) is derived from its … heerlijke whisky, ik kan hem iedereen aanraden! Zou graag de Glenfiddich 21 op de site willen zien.

Glenfiddich 12 jaar heb ik altijd in huis. Do you find this post helpful? Haal zodra mijn fles leeg is gelijk een nieuwe. Some old Bottlings were labelled as 'Glenfiddich Pure Malt Scotch Whisky' - contact your merchant for further details.. Users have rated this product 3.5 out of 5 stars. Na een periode van één jaar, stroomde op eerste kerstdag 1887 de eerste spirit uit de distilleerketels. Preuve de l’esprit pionnier de notre fondateur, transmis de génération en génération.

Glenfiddich 12 Years Old is the family’s signature expression and the world’s most awarded single malt Scotch whisky. Prima whisky! Some old Bottlings were labelled as 'Glenfiddich Pure Malt Scotch Whisky' - contact your merchant for further details. Prima malt whisky. À la place, notre système tient compte de facteurs tels que l'ancienneté d'un commentaire et si le commentateur a acheté l'article sur Amazon. Daarnaast proef je peer dit maakt de whisky ook heerlijk fris en fruitig. Producten die een waardering hebben gekregen door een nationaal of internationaal gerenommeerde journalist of een prijs hebben gewonnen tijdens een internationaal concours. Het resultaat is een zachte Single Malt Scotch Whisky met uitzonderlijk karakter. Malt whisky /whiskey is usually made from barley, which has a particularly affinity with the malting process, and was also the most easily available grain during the development of the modern whisky industry in Scotland. Glenfiddich old signature malt de 12 ans d’âge. Bij Gall & Gall doen we er alles aan om te zorgen dat de prijs- en productinformatie van de producten die we verkopen zo accuraat mogelijk zijn. na vele omzwervingen is dit toch mijn favoriete whisky geworden.... ik doel hierbij natuurlijk ook op de prijs/kwaliteitverhouding......hij is goedkoper dan de smaak en afdronk View Offer. Het product is toegevoegd aan je verlanglijst en is alleen beschikbaar in deze browser. Maar dat scherpe randje maakt ook weer heel snel ruimte voor de smaak van citrus, en tropisch fruit en een lichte caramel/vanille smaak. Produit dans la Vallée des Cerfs depuis 1887, il est la signature de notre famille. Deze whisky hoor je gewoon in je collectie te hebben. Ik ben thuis. Les membres Amazon Prime profitent de la livraison accélérée gratuite sur des millions d’articles, d’un accès à des milliers de films et séries sur Prime Video, et de nombreux autres avantages. The price of Glenfiddich 21 Year Old in Nigeria is N90,000 per bottle. Glenfiddich was founded by William Grant in 1887 and is the most awarded scotch whiskey brand around the world.

Heerljke whisky met een goede lange afdronk , en goed betaalbaar ondanks de leeftijd. Our handle is @winehousenaija. Dit wordt voor mij geen favoriet.

Please drop a comment below if you found this piece of information helpful. Vaak geschikt voor in de mix. is ook super maar duur. Ik ben zeker geen expert, maar geniet wel van mijn whisk(e)y! Heerlijke heur em smakelijke afdronl. - Maak de zoekterm algemener, zodat het meer resultaten kan opleveren. According to the company, this blend was patiently matured for 21 years on‐site at the distillery. Prima whisky voor zijn prijs.

The prices displayed in these search results are indicative and may be subject to change. Na het schenken en met mijn neus boven het glas geniet ik van de subtiele balans van zoete fruitige geuren. After viewing product detail pages, look here to find an easy way to navigate back to pages you are interested in. The price may differ greatly compared to locally sourced products. A consommer avec modération. There is no price history for this product yet. Livraison accélérée gratuite sur des millions d’articles, et bien plus. Notify me of follow-up comments by email. Alles volgens verwachting. Merci d’essayer à nouveau. Commenté au Royaume-Uni le 24 septembre 2019. Daarnaast wil ik me ook wagen in de stevige Islay Single Malts. Echter, omdat producten regelmatig worden verbeterd, kan productinformatie zoals ingredienten, voedingswaarden, dieët of allergie-informatie geregeld veranderen. Désolé, un problème s'est produit lors de l'enregistrement de vos préférences en matière de cookies. Pour calculer l'évaluation globale en nombre d'étoiles et la répartition en pourcentage par étoile, nous n'utilisons pas une moyenne simple. Veuillez vous assurer que vous avez saisi une donnée valide. © 2020 Wine-Searcher™ All rights reserved. Deze 12 jaar oude whisky van glenfiddich, is in het begin best scherp. Ik vind de smaak vrij vlak, deze Whisky genoot en blijft mijn voorkeur genieten. Een bekende van mij altijd in de verzameling zoals de rest van Glenfiddich heerlijk van geur en smaak met een lekkeren afdronk. Producten die een waardering hebben gekregen door een nationaal of internationaal gerenommeerde journalist of een prijs hebben gewonnen tijdens een internationaal concours. Glenfiddich 12 was mijn eerste Single Malt. Il se caractérise par un goût exceptionnellement moelleux. Très bon wisky pure malt,je le recommande, Si vous cherchez du très bon whisky, c'est l'une des marques à choisir.

This is my favourite malt whisky of all time. Helemaal een van mijn favoriete whisky. Inmiddels is de fles op en ik heb er erg van genoten. - Probeer te zoeken met een andere, soortgelijke, zoekterm. Een goede whisky voor een goede prijs.

Log in of registreer om je verlanglijst op te slaan naar je acccount. Today the company is still run by his descendants and as the first whisky to truly market itself as a single malt, Glenfiddich now accounts for about 30% of all single malt sales worldwide. Having said I didnt like Scotch I tried this as a good friend had given it to me as a birthday present. Ik heb verschillende soorten whisky staan in mijn kast, maar vaak pak ik toch de glenfiddich. - Maak de zoekterm algemener, zodat het meer resultaten kan opleveren. De Glenfiddich distilleerderij is gelegen in de Schotse plaats Dufftown, in de Speyside regio. het Coronavirus, < 18 jaar, deze website is niet voor jou bestemd. De Glenfiddich 18 Years Old is een zeldzame malt, gemaakt voor de kenner. hij is heerlijk zacht, heerlijke 'bite'.....en een geweldige afdronk..... ik heb deze sensaties tot nu toe alleen ervaren bij de duurdere (15 & 18 yrs) whisky's.. This gives it the complex layers of warm spice, honey and rich fruit flavours. © 1996-2020, Amazon.com, Inc. or its affiliates. Log in of registreer om je verlanglijst op te slaan naar je acccount. A consommer avec modération. The price may differ greatly compared to locally sourced products . Pretty standard scotch but in a really nice packaging. Malting itself takes place at the very start of the production process.

Click HERE to buy Glenfiddich whisky in Nigeria and have it delivered to your doorstep without delays. Waar voorheen Bourbon in heeft gerijpt en vaten van Spaans eikenhout, waar voorheen sherry in heeft gerijpt. Un problème est survenu lors de l'ajout de cet article au panier. Glen Garioch Highland 12 Ans Single Malt Scotch Whisky 70 cl, The Deveron 12 Year Old Single Malt Scotch Whisky 70cl, with Gift Box, Auchentoshan 12 Ans Single Malt Scotch Whisky (1 x 0.7l), Laphroaig Whisky 10 ans Single Malt 70 cl, Bowmore 12 Ans Islay Single Malt Scotch Whisky (1 x 0.7l), Bowmore No. Glenfiddich Single Malt Whisky A colossus, Glenfiddich was established by William Grant in 1876, with the first spirit running off the stills in 1887. His self-belief and pioneering spirit have always been at the heart of what set the blends apart and makes Glenfiddich the World’s Most Awarded single malt Scotch whisky. Alleen de 21 years topt alles eg wel !!!!! Kortom; deze heerlijke whisky heeft mij meegesleurt in de wereld van whisky! 1887 Glenfiddich Special Old Reserve Pure Malt Single Malt Scotch Whisky. (letterlijk ook, want het is een literfles). Your email address will not be published. Get the best deals on Glenfiddich Scotch Whisky Advertising when you shop the largest online selection at eBay.com. It was founded in Dufftown in 1886 by William Grant, who built the distillery by hand, with the help of his nine children. Glenfiddich 12 Year Old in Nigeria is N11,000, Glenfiddich 18 Year Old in Nigeria is N25,000, Glenfiddich 21 Year Old in Nigeria is N90,000. De smaak is soepel en zoet met hints van vanilie. zeker ook een Whisky die elke whisky liefhebber wel kan waarderen. Veuillez réessayer. L.3342-1 et L.3353-3. Log in of registreer om je verlanglijst op te slaan naar je acccount.

Surprisingly affordable for the quality they offer, Glenfiddich products are usually have a price list that ranges between ₱ 300.00 - ₱ 69,999.00. het Coronavirus, < 18 jaar, deze website is niet voor jou bestemd. Heerlijke smaak,een van de goeie jaren van Glenfiddich en voor een redelijke prijs. It has a sweet and subtle oak flavors. De Glenfiddich distilleerderij is gelegen in de Schotse plaats Dufftown, in de Speyside regio, en werd in 1886 opgericht door William Grant. The price of Glenfiddich 15 Year Old in Nigeria is N17,500 per bottle. Is toch echt 1 van de beste whisky's. Today the company is still run by his descendants and as the first whisky to truly market itself as a single malt, Glenfiddich now accounts for about 30% of all single malt sales worldwide. Glenfiddich Rare Collection 1937 (61 bottles) is launched at a recommended price of £10,000 each and becomes the oldest Scotch whisky on the market.

A great place to start your journey into malt whiskey. Zoveel aroma's en smaken en toch zo mild en zacht. 2003 1973 Vintage Reserve (440 bottles) is launched. Sorry, there was a problem saving your cookie preferences. La passion, la détermination et l’esprit pionnier de William continuent de nous guider aujourd’hui. Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd. Another range of Glenfiddich whisky is the Glenfiddich 15 Years Old Whisky. Voor de beginnende whisky drinker is deze whisky erg goed geschikt. Bowmore 12, 15, 18 Ans, Set De Whisky Miniatures (3 X 5 CL), Spice King Batch Strength 002 58%, 70cl - Wemyss Malts - Blended Malt Scotch Whisky, Bowmore 15 Ans Islay Single Malt Scotch Whisky (1 x 0.7l), Bowmore 18 Ans Islay Single Malt Scotch Whisky (1 x 0.7l), Bowmore 19 Ans Islay Single Malt Scotch Whisky (Édition Limitée) (1 x 0.7l), Connemara Original Peated Single Malt Whiskey Irlandais, Single Malt Tourbé (1 x 0.7l), Connemara 12 Ans Peated Single Malt Irish Whiskey, Single Malt Tourbé (1 x 0.7l), Highland Park 12 Years Old Single Malt Scotch Whisky 70 cl, Jack Daniel's Tennessee 150th Anniversary Limited Edition Whisky 700 ml, Drambuie 15 Ans Old Speyside Malt Whisky Liqueur, 70 cl, Woodford Reserve Kentucky Rye Whisky 70 cl, Yamazakura Fine Blended Whisky Japonais , 70 cl, Glendronach Speyside 18 Ans Allardice Malt Scotch Whisky 70 cl, Glenfiddich 15 Years Old Single Malt Scotch Whisky 70 cl, Aberfeldy 12 ans d'âge Highland Single Malt Scotch Whisky 70cl, The Glenlivet Founder's Reserve Scotch Whisky, Whisky Ecossais, 70 cl, GLENFIDDICH IPA Experiment sous étui 43° 0.7L, Monkey Shoulder Triple Malt Scotch Whisky 70 cl, Chivas Regal 12 ans - Blended Scotch Whisky 700 ml. All Rights Reserved. Een topwhisky, heerlijk aroma, fijne lekkere afdronk.

Stores and prices for '1887 Glenfiddich Special Old Reserve Pure Malt ... ' | prices, stores, tasting notes and market data.