Volg je lipcontour met het puntje van de applicator en vul de rest in. De eyeliners alleen als je een beetje eyelinertalent hebt, anders kan je er wellicht niet goed mee werken. Ik ga toch eens kijken of mijn kleur er nou eindelijk bij zit! Ze klinken als leuke producten, maar ik zal er niet speciaal voor gaan reizen denk ik (in Ehv verkopen ze geen Lush in het centrum (nog nooit gevonden)). Ik heb zelf ook de paarse eyeliner en aan andere rode lipstick en die pak ik er niet zo vaak bij. Jammer van de mascara, alle andere producten vind ik wel mooi! Had ik niet verwacht van de make-up van Lush!

Feeling Younger Skin Tint geeft een mooie gloed aan je huid, die niet echt koel en ook niet echt warm is. Die mascara werkt wel vreselijk maar de rest..

Geeft dus een mooie medium dekking, maar glanst wel vrij heftig!

Vooral de foundation en lipstick!

Als visagiste ben ik toch meer fan van de wat professionelere make-up merken, al vind ik de highlighter wel erg mooi. Wat een heerlijke review, dat wordt moeilijk kiezen!

Ik hou het wel bij de badspulletjes van ze. Daar ga ik eens naar kijken in de winkel! Tof! Deze eyeliner heeft dezelfde basis als onze vloeibare oogschaduw, je kunt hem dus nog makkelijk vervagen na het opbrengen, om een wat zachtere look te creёeren. Mijn aanraders zijn absoluut de Colour Supplements, de Skin Tint en de lipsticks.

Hij is ook nog eens prima geprijsd! Ik vind de cosmetica van Lush er altijd erg vrolijk kleurrijk uitzien, maar op de een of andere manier geloof ik er niet zo in. Behalve de mascara wil ik ze allemaal wel eens proberen =D. Leuke review. Toch trekt het merk mij veder niet ondanks de bestand delen wat wel erg goed is. HIer was ik wel heel erg nieuwsgierig naar, zou ’t wat zijn? Deze mascara is bijzonder, hij bevat maar een conserveringsmiddel, in veel andere merken vind je er wel vier of vijf! Bruisballen, Bubble Bars, Jelly’s… Ik ben er helemaal fan van! Vaak zijn die niet zo mooi gepigmenteerd. Jojoba Oil (Simmondsia chinensis), Candelilla Wax (Euphorbia cerifera), Titanium Dioxide, Rose Wax (Rosa damascena), Wel gaat hij wat eerder glanzen dan andere foundations, dus dan is het handig om poeder of blotting powders bij je te hebben. die felle kleuren zijn leuk, maar wel to much! Mooie duidelijke post, met prachtige foto’s! Lush makeup line reminds me of Primark, in the sense that there are some real gems in the line but also some real tragedies. Wauw dit had ik niet verwacht.

Ik ben Cynthia Schultz en Cynthia.nl is mijn blog! Bedek zowel de onderkant als de bovenkant van je wimpers met één of twee laagjes, gebruik het hele borsteltje!

De eyeliners zitten in dezelfde potjes als de lipsticks en mascara’s, maar ze hebben gelukkig wel een ander kwastje. Goede uitleg en de bestanddelen zijn ook weer mooi, veel natuurlijke ingrediënten.

Er zit een SPF in (want er zit titaniumdioxide in), maar hoeveel is niet duidelijk. Controleer de binnenkant van je onderarm bij daglicht. Wat een leuke review, ik wist niet dat Lush ook make-uo had.

Klinkt als erg fijne producten! Helaas dat ze niet zo heel mooi opdrogen.. Leuk om te zien dat ze het wel bij hetzelfde concept qua verpakkingen houden. Maar nee, ik had de make-up eigenlijk ook nog nooit uitgeprobeerd. Want, want, want! Meng een klein beetje door je favoriete moisturiser of Colour Supplement. Ik vind de eyeliners ook echt heel tof.

Depending on your type, you need to choose the makeup that suits you.

Leuke review!

Ik vind de lippenstift echt geweldig en die kleuren van die eyelinersbm vind ik echt super gaaf! Als je op het linkje klikt, vind je alle make-up. Hier draag ik hem bovenop mijn jukbeenderen. Ik wist niet dat Lush make-up had, haha! Also there are such kinds of makeup as: Spring, Summer, Autumn or Winter. Maar eerlijk gezegd vind ik hun make-up niet bijzonder of van goede kwaliteit.

Vind je het moeilijk om te bepalen of dit een geschikte kleur voor jou is? Niet eens aan gedacht om dat eens te doen.

Lush Ltd. is a cosmetics retailer headquartered in Poole, Dorset, United Kingdom. Zoals je ziet droogt deze een beetje gek op, en er vallen ook stukjes af als het eenmaal droog is… Dat zie je van veraf niet (ik kreeg juist erg veel complimentjes over de eyeliner toen ik deze droeg), van dichtbij is het niet zo mooi. Mooie kleur eyeliners vind ik zelf, alleen is het niet onhandig met het kwastje aangezien de dop erg breed is. Bijstiften is wel mooi voor de glans en de diepte van de kleur, maar de kleur blijft echt goed zitten.

So, for example, lush makeup review can be seen in the photo above. Ik ben er echt door verrast! Ik gebruik nu al een halfjaar de feeling yougner als highlighter en hij is zo zuinig in gebruik! Ik wist wel dat Lush make up verkoopt, maar heb er nog niet iets van geprobeerd. Ben toch meer van de catrice lipsticks qua prijs/kwaliteit verhouding. One negative review even said VAT is too high, I'm not sure that's lush's fault. Rozenblaadjesinfusie, vers (Rosa damascena), Water (Aqua), Glycerine (Glycerine),Stearinezuur (Stearic Acid), Amandelolie, biologisch (Prunus dulcis), Titaniumdioxide (Titanium Dioxide), Tri-ethanolamine (Triethanolamine), Cetearyl alcohol (Cetearyl Alcohol), Mica, Tin-oxide (Tin Oxide), Kleurstof 77007 (Colour 77007), Kleurstof 45410 (Colour 45410), Kleurstof 45380 (Colour 45380), Methylparabeen,Propylparabenen (Propylparaben). Dat dit mogelijk is met dat soort heerlijke ingrediënten, super fijn! Deze is er in elf tinten, en veel felle kleurtjes!

Ziet er heel goed uit!

Hoe te gebruiken: Dankjewel! Ik denk dat ik gauw een kijkje ga nemen bij Lush :O. Ik ben dol op lush, maar make-up heb ik nooit getest. Smooth but demands attention.

Vind foundation uit een pot ook niet echt praktisch nee. De verzorgende basis maken we van een verzachtende infusie van rozenblaadjes, amandel- en jojoba-olie, het is dus heel zacht voor je gevoelige huid!

Wauh. Toen ik Skin Tint op je hand zag moest ik ineens denken aan de Eyeko Cream van jaaaren geleden, dat was toen een hele hype. Wat een mooie producten, de kleuren van de eyeliners zien er heel gaaf uit ! Het komt op mij over dat je hier veel aandacht aan hebt besteed! Fijne review zeg! Vind ze beide je supermooi staan! De bad- en doucheproducten van Lush zijn fijn. Deze is net als bij de mascara vrij kort, maar bij lipstick heb ik daar toch wat minder last van. Liefs soraya. Typisch Lush dit :). Tarwegras, infusie, Water (Aqua), Was, Japanse (Japan Wax), Stearinezuur (Stearic Acid), Talkpoeder (Talc), Tri-ethanolamine (Triethanolamine), Carnauba was (Carnauba Wax), PVP (PVP), Kleurstof 77499 (Colour 77499), Methylparabeen. De Colour Supplements vind ik vooral vanwege de huidverzorgende ingrediënten heel fijn. Ik heb natuurlijk niet alles in deze blogpost laten zien . Je hebt mij wel enthousiast gemaakt hoor! Als ik jou was zou ik elke dag met kleuren zoals deze werken It’s a lush, unapologetic sandalwood. Wat een leuke blog! All Lush makeup is vegan, cruelty free, and the ingredients lists are heavy on natural nourishing oils and waxes.

Wel grappig dat sommige producten Nederlandse namen hebben. LUSH Make-Up is in elk LUSH filiaal te koop en natuurlijk online. Ok. En waarom? Dit is Verantwoordelijk. Lipstick! Wat een mooie producten!

Het trekt een beetje in mijn lippen waardoor het er niet afgaat.

Daarom heb ik er niet over geüpdatet omdat dat tot nu toe voor mij onduidelijk is. Maar die verpakking werkt gewoon echt niet . Lush Cosmetics 2017- Makeup Review and Top Picks. Hiermee kun je je ogen een dramatische look geven. They met in a hair and beauty salon in Poole, England. Was altijd al benieuwd naar de make-up van Lush. De truc is om de eyeliner in twee laagjes aan te brengen. Makeup forever hd foundation stick swatches. Breng aan op je wenkbrauwbot, jukbeenderen, oogleden, cupidoboog of sleutelbeenderen. Ik gebruik al meer dan een jaar op dagelijkse basis de zwarte eyeliner van Lush.

Ik ben gek op eten, reizen, beauty, interieur, lezen, gadgets en daar blog ik over. Ik kreeg er hele mooie lange wimpers van! Zo jammer van de mascara!

Makeup allows you to hide some of the shortcomings, visually adjust the shape or emphasize the winning facial features.

Poeder zit wel in een onhandig potje qua grootte, maar geeft een heel mooi resultaat. Yes. . The lush makeup review is a cool thing that brings youth back and reduces the age by 5-10 years. Ik ben aardig verrast. Zoals je gewend bent van LUSH. Prachtig!

Je kunt het dus gebruiken als foundation, maar ook als een tinted moisturizer als je ‘m mengt met je dagcreme of als concealer… Nu weet ik wel dat je dat met gewone foundation ook kunt doen, maar dat doe ik dan gek genoeg weer niet :’). Ik heb hier trouwens de LUSH Mascara wel op, maar ik heb hem gecombineerd met een andere mascara waardoor ik wat meer volume heb. Blush can add age or make you more fresh and young. Ik zou die lipstick heel graag willen uitproberen, maar over de rest ben ik niet echt enthousiast. Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Ik was hier ook echt heel erg benieuwd naar.

Sommige huidverzorging en reinigers zijn ook fijn. Geeft echt zo’n mooie gezonde glans. Voor extra volle wimpers breng je 3 of 4 lagen aan en breng je nog een extra laagje aan op de wimpers in je buitenste ooghoek.

Als eerste natuurlijk de basis van alles: de foundation! Een schitterende creme waarmee je huid extra kunt laten stralen door de reflecterende pigmenten die we hierin verwerkt hebben. Ben benieuwd of er mensen hier zijn met ervaring;). I was actually very surprised to find how much I liked this shower gel.

Dat zijn er niet zo heel veel, maar ze gaan wel van heel licht naar vrij donker. Door de glycerine die hierin zit kun je de kleur makkelijk vervagen als je dat wilt.

A few years later, they decided to branch out and start their own business selling natural hair and beauty products.

Ben benieuwd. Omdat ik daar al een tijdje niet meer werk helaas . Ik heb eigenlijk nooit bij de make-up van LUSH gekeken.. Maar dit ziet er echt goed uit! De lipstick zit in een glazen flesje en heeft een sponsapplicator. They need to look at 1000% and this allows them to do including makeup. Deze heeft LUSH trouwens zelf ook.

Makeup allows you to hide some of the shortcomings, visually adjust the shape or emphasize the winning facial features. Leuke review! Wow, de make-up van lush was me nooit echt opgevallen of sprak me niet echt aan, maar ik ben best onder de indruk! Ik heb de glans zo goed mogelijk geprobeerd vast te leggen, wat best lastig is. Aanbrengen is best lastig, omdat je met het kwastje dus snel kleur wegveegt.

Begin bij je binnenste ooghoek en trek de lijn door naar buiten ooghoek. En: goed voor je huid! De eyeliners vind ik echt onwijs tof. D eyeliners zijn echt tof! De verpakkingen zijn niet zo praktisch, maar wel heel “Lush”, en het pigment lijkt meer dan prima.

Vooral van de lipstick en de highliter zien er echt mooi uit! Wat een leuke review. Tijd om weer eens naar lush te gaan. Vooral de foundation ziet er echt goed uit zeg! Prachtige kleuren! Even een complimentje in deze week vol met moeite en pijn Cynthia: ik vind het leuk dat je (steeds meer) reviews schrijft over producten die niet iedereen reviewt, zoals YR en dit. The emphasis on eyelashes makes the look expressive. I can't understand why this product isn't permanently available! Liefs xxx, Heb ook de mascara gehad maar is vrij snel in de prullenbak verdwenen.

Onze kleuren zijn zo geformuleerd dat ze goed mengen op je huid. Heeft je huid daar een gele kleur, dan is een van de gele pigmenten geschikt voor jou. Ook bij de make-up. Inmiddels gelukkig wel!