I'm throwing caution to the wind, You can break me down }; Where I lose myself artist: "Tate+McRae", I come up for more, You put me up so you can watch me crumble Où as-tu trouvé le courage de m'appeler ? You shot me to the ground Lurking, you can't hurt me 'Cause you take me there Build me up Break me down You build me up You break me down Until I'm falling to pieces The price I pay To live this way And the fantasy stays alive I can't live up I can't let down And leave you falling to pieces I crash and burn I never learn Your iconic fixation Build me up Break me down Submit Corrections. Car tu m'as brisé le cœur en premier Je ne te laisserai jamais l'avoir song: "You+broke+me+first",

artist: "Tate+McRae", Mais maintenant que c'est le cas, je ne sais pas quoi te dire

Car tu m'as brisé le cœur en premier

Mais je n'ai plus aucune raison de le faire Comme par hasard, maintenant tu veux me récupérer Où as-tu trouvé le courage de m'appeler ? Tu pensais qu'il allait se passer quoi ? Ou que ton téléphone est éteint depuis quelques mois Where I wanna risk it all again But you can't break me down. BANG BANG BANG var opts = {

When you dare to take a chance

Where I wanna risk it all again Try to hit me when my back was turning, I saw you wait where the shadows are growing Dans l'espoir que tu m'appelles And it's scaring me to death How this crazy thing turns out

BANG BANG BANG Give me a moment here /* paroles2chansons.com - Below Lyrics */

Thanks to Brad, Lokdal, Bill, Colin Flood for correcting these lyrics. Car tu m'as brisé le cœur en premier

I am willing to give in, You can break me down Ça m'a pris un moment, de dépasser le stade du déni Try to get me when my head was turning, You want to rain on my survival story (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Découvrez notre sélection de chanson pour garder de la bonne humeur pendant le confinement ! adunit_id: 39383895, C'est lorsque tu subis des revers que tu as besoin de moi You hit but missed the target, BANG BANG BANG /* paroles2chansons.com - Above Lyrics */ You're crazy baby 'cause I never had a doubt div_id: "cf_async_" + Math.floor((Math.random() * 999999999)) Burn me, try to hurt me So take me where you want to If you wanna break me down You can break me down

If you wanna break me down div_id: "cf_async_" + Math.floor((Math.random() * 999999999)) Lyrics to "Break Me Down" by LEANN RIMES: Give me a moment here / Just enough to catch my breath / Something is happening here / And it's scaring me to death / You push me to the edge / Where I wanna risk it all again / For the first time in a long time / I'm throwing caution to the wind / You can break me down … Advisory - the following lyrics contain explicit language: The devil's house in the shape of a chapel It doesn't really matter, How this crazy thing turns out I'm the original assassin Je me fiche pas mal de ta douleur You're drunk at a party, Peut-être que tu n'aimes pas parler de tes sentiments But it all makes perfect sense document.write('
');var c=function(){cf.showAsyncAd(opts)};if(typeof window.cf !== 'undefined')c();else{cf_async=!0;var r=document.createElement("script"),s=document.getElementsByTagName("script")[0];r.async=!0;r.src="//srv.clickfuse.com/showads/showad.js";r.readyState?r.onreadystatechange=function(){if("loaded"==r.readyState||"complete"==r.readyState)r.onreadystatechange=null,c()}:r.onload=c;s.parentNode.insertBefore(r,s)}; song: "You+broke+me+first",

For the first time in a long time

You hid the knife in the core of an apple Copyright: Writer(s): Billy Idol, Daniel Nigro, Greg Kurstin Lyrics Terms of Use. You push me to the edge Alors tu ne m'appelles que maintenant I always knew you were some kind of trouble You can break me down Que tu pensais à quelqu'un d'autre }; Burn me, try to hurt me Tu pensais qu'il allait se passer quoi ? Tate McRae - You broke me first Lyrics & Traduction. Je te connais, tu es comme ça You try to knock me out Où as-tu trouvé le courage de m'appeler ?

Burning, you're just hurtin'

No, you can't break me down, You don't know what you started Mais tu aurais dû me dire Tu sais que ça fait mal document.write('
');var c=function(){cf.showAsyncAd(opts)};if(typeof window.cf !== 'undefined')c();else{cf_async=!0;var r=document.createElement("script"),s=document.getElementsByTagName("script")[0];r.async=!0;r.src="//srv.clickfuse.com/showads/showad.js";r.readyState?r.onreadystatechange=function(){if("loaded"==r.readyState||"complete"==r.readyState)r.onreadystatechange=null,c()}:r.onload=c;s.parentNode.insertBefore(r,s)}; Tu m'as brisé le cœur en premier, oh C'est lorsque tu subis des revers que tu as besoin de moi adunit_id: 39383896, Mais je n'ai plus aucune raison de le faire If you wanna break me down, Yeah, it's the strangest thing

Tu m'as brisé le cœur en premier, oh Where I lose myself Comme par hasard, maintenant tu veux me récupérer Just for a moment, if nothing else

(function() { Just enough to catch my breath I'm singing songs about love and glory Je le jure, pendant des jours, je fixais mon téléphone

You push me to the edge Tu es ivre lors d'une fête I'm singin' songs about love and glory Comme par hasard, maintenant tu veux me récupérer You tried to knock me out 23 Boy Band Slow Jams That Made You Believe In Love, NEW SONG: AC/DC - "Shot In The Dark" - LYRICS, HOT SONG: 21 Savage x Metro Boomin - "My Dawg​" - LYRICS, NEW SONG: Rod Wave - POP SMOKE - "MOOD SWINGS" ft. Lil Tjay - LYRICS, 15 Huge Stars Who Were Backup Singers First, NEW SONG: Shawn Mendes - "Wonder" - LYRICS. var opts = { Tu m'as brisé le cœur en premier, oh. Je suis comme ça, je l'ai supporté ALL RIGHTS RESERVED. It doesn't really matter You're talking straight Je te connais, tu es comme ça When I hit the floor Ouais, même si tu dis que notre relation te manque

Funny how life falls in place Oh oh oh, Your gun went (function() { If you wanna break me down. 'Cause you take me there })(); Sur Frap.cl venez découvrir toutes les dernières pépites du Rap français. I am willing to give in, You can break me down But you shoulda told me You shot me to the ground

La traduction de You broke me first de Tate McRae est disponible en bas de page juste après les paroles originales . Ouais, même si tu dis que notre relation te manque Just for a moment, if nothing else Je me fiche pas mal de ta douleur

Tablatures Beau-Papa - Vianney, La traduction de You broke me first de Tate McRae est disponible en bas de page juste après les paroles originales, Paroles2Chansons dispose d’un accord de licence de paroles de chansons avec la, Société des Editeurs et Auteurs de Musique, Bad Bunny - Dakiti traduction, Ariana Grande - Positions traduction, Sech - Relación (Remix) traduction, System Of A Down - Protect the Land / Genocidal Humanoidz.